AVBESTILLING / ENDRING

Endring
Blant annet avreisedato, avgangstid eller rute er mulig å endre så lenge det er plass, passasjerinformasjon kan også endres:
- over telefon via vår kundeservice
- gjennom å besøke en av terminalene eller reisebyrå der du har gjort bookingen
- via vår chat-tjeneste kan du for eksempel endre passasjerinformasjon, samt kjøretøyets registreringsnummer.
Du kan ikke avbestille reisen din i chatten

Samtlige cruise, samt enkeltreiser med shuttle-skipene mellom Helsingfors og Tallinn, booket via vår online-booking eller hos Tallink Siljas kundeservice kan noen ganger endres via endrings-lenken i e-postbekreftelsen.

 

Avbestilling

Bookingen kan avbestilles:
- over telefon via vår kundeservice
- gjennom å besøke en av terminalene eller reisebyrå der du har gjort bookingen

Eventuelle endrings- og avbestillingskostnader trekkes etter våre betalings-, endrings- og avbestillingsregler.